fredag 3 december 2010

:)

Nu har vi bokat resan!!! Det blir ett nyår i Thailand, vi åker den 29 december och kommer hem den 13 januari. Kommer bli så underbart. Håller på att kolla på lite boende över nyår, resten löser sig där, vet ju inte helt hur vi ska åka runt än, vilkas ställen vi vill till.

Längtar!

Idag jobbar jag hemma, har massa papper utspridda över köksbordet. Ska åka till Stockholm sen, ikväll ska jag mysa med Maja. I morogon så har hon lovat mig att ta mig till en butik där jag kan köpa sukrin, så snart ska det bakas massa.

I morgon kväll så ska jag ta med Malin på en jobbgrej. Vi ska på stjärnklart, någon slags show. Ska bli super kul. Sista kvällen med Malin, för på tisdag åker hon till Australien och reser runt i 5 månader. Just nu känner ja mig inte så avundsjuk, måste bero på att jag bokat en egen resa!

På söndag är det julmarknad med familjen i Sigtuna, mys.

Hoppas ni alla har en toppen helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar