måndag 24 januari 2011

En kanon helg

Trots att jag längtar tillbaka till värme har jag haft en riktigt bra helg. I fredags var jag iväg till Expert och hämtade ut en ny tv, passade även på att köpa en liten 23 tum till sovrummet. Lämnade även in min dator på lagning. Åt sedan lite sushi och handlade med lite tapas hem för myskväll med vin. Eftersom jag har kört på analogt så passade jag även på att ordna digitalkanaler, så nu har jag en väldans massa kanaler att välja på.

I lördags var jag till stallet och red ut en sväng barbacka, efter en liten galopp tur ville inte hästen mer utan började lägga sig ner, så jag kastade mig av, och ramlade nästan ihop av skratt.

På kvällen var det dags för tapas och mys med Annzi, lite senare kom även Mickis förbi. Riktigt mysig kväll. Ska skriva ihop lite förslag på god och enkel tapas/plockmat sen.

I går så var det en lugn dag, städade och plockade ner julsakerna. Vet att jag är sen, men får ju faktiskt skylla på att jag nyligen kommit hem.

Idag har jag varit iväg med Mickis och shoppat lite på rean, mycket fint blev det och billigt.

Nu ska jag städa och fixa inför lördagens fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar