torsdag 21 april 2011

Kraschad dator

Nu är det påskledighet, så skönt. Har dock varit massa ledig på sista tiden. London var grymt, mer om det i ett annat inlägg. När jag kom hem i söndags, trött och sliten så starta jag datorn för jag hade tänkt koll apå lite serier, tror ni inte att den jäkeln kraschade... tur att jag har gjort en backup och att jag sparade lite mer bilder innan jag åkte. Sitter nu med en dator jag lånad. Kändes väldigt tomt utan att ha en dator. Tur att man har internet på mobilen iallafall...

Nu i påsk så ska jag bygga min soffa och fixa till på balkongen. Detta kommer ju självklart att dokumenteras.

Ska även kolla på en ny dator, tur att tandläkar räkningen inte blev så dyr, får lägga pengarna på teknik istället.

Nu ska jag ta tag i städnignen som blivit lidande, ska även fixa med lite bilder från London och dokumentera mina inköp :)

Måste bara tillägga att på jobbet denna vefcka har vi haft sjukt mycket godis, och jag har lyckats klara mig från att äta en enda. känner mig rätt nöjd med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar