måndag 20 september 2010

Gillar läget

Helgen var helt galet bra, gillar att bo på hotell i samma stad man bor i, sjukt bra. Gillade frukosten på scandic mer, men hotell Uppsala hade bättre rum.

Man märker lite hur beroende man är av sin lägenhet, känns lite skumt när man inte har någonstans att vara, bor lite som i en kappsäck. Tur att man har mamma i samma stad så man kan åka hem dit och få lite hemlagat mat. Har planerat upp veckan nu så jag slipper känna att jag egentligen inte har någonstans att vara.

Idag var jag iväg och handlade den turkosa färgen samt lite prover på bets till trägolvet. Sen var jag hem till mamma och åt och planerade lite inför Thailandresan.

I morgon är det bio med Annzi, ska se i rymden finns inga känslor. Blir nog max till middag innan.

Onsdag ska jag träffa Mickis, ska även hinna med att välja lampa till vardagsrummet och lite annat till lägenheten.

Torsdag så ska det inhandlas saker, mer färg och sen ev lite köksskåp, lister och annat kul.

Fredag, funderar på att åka till Stockholm över hela helgen, passa på att träffa alla där.

Söndag, måste nog börja rota genom alla påsar med kläder, sortera ut och sen hitta lite sommarkläder och packa inför resan:)

Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar