måndag 11 oktober 2010

Dags för ny resa

har ju nästan bara precis hunnit komma hem från Thailand innan det är dags för nästa resa, senna går ju dock bara till Finland och det är med jobbet, men ändå:) Ska dit och se på det nya kärnkraftverket som de bygger. Blir båt både dit och hem... kommer bli kul

Thailand var helt underbart, ska lägga upp lite bilder snart, lovar. har haft lite mycket att stå i sen jag kom hem i fredags. Lägenheten är i stort sett klar, lite småsaker bara men det ska fixas i helgen. Men den är helt täckt i damm, som tur är har jag fått hjälp av min kära mor att skura och plocka i ordning. Har flyttat över lite saker, men inte skruvat ihop än. Tänkte flytta hem på lördag.

Alla saker jag shoppat (bara ett klädesplagg, resten är saker till lägenheten) ligger kvar hemma hos mamma utspritt i vardagsrummet. Har köpt både överkast och massa kuddfodral ock lampor. kommer bli så fint.

Nu ska jag sova, kommer bli en lång dag i morgon, först jobba till 4 och sen raka vägen till båten och konferens fram till 21 sen blir det....

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar