måndag 18 oktober 2010

Fullt upp

Mycket att göra nu, har nu äntligen flyttat hem. Börjar se ett slut på allt damm nu. Städar fortfarande och packar upp, men det börjar kännas som hemma igen.

Har en del saker kvar att flytta, men det viktigaste är här nu. Är verkligen jätte nöjd. När allt är helt klart och rent ska jag lägga upp bilder.

Måste bara säga att städa, flytta och slänga skräp är bra träning.

Nu när jag är klar med all flytt och sånt ska jag börja skaffa mig nya rutiner.

Under hela tiden med lchf har jag inte rört mitt gymkort, men nu ska det bli andra bullar. Jag ska börja träna. Gäller bara att ta tag i det och börja, vet ju att jag tycker att det är kul. Visst har jag gått ner ändå, men känns som kroppen mår bättre av att träna också.

Ska även bli bättre på att planera min matvecka så jag äter mer varierat, fisk minst en dag i veckan och mer ägg och fett till frukost. På senaste tiden har det bara blivit turkisk yoghurt, kaffe och grädde och ev en salamirulle till frukost. Blir lätt så när man inte haft någon spis samt äter frukost framför datorn på jobbet.

Till middag idag åt jag sashimi, var sjukt gott, man behöver ju faktiskt inte riset.

Nu ska jag packa in lite kläder i garderoben, sen sova

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar