onsdag 27 oktober 2010

lite mera kartonger

Eftersom ja ville hinna klart med städning tills inflyttningsfesten har jag inte hämtat hit allt, så igår tog vi nästan alla kartonger som var kvar. Förstår inte hur man kan ha så mycket kökssaker och skräp. Håller på att sortera ut det jag verkligen behöver. Nu är det inte mycket kvar. Har "bara" 3 st kartonger kvar. De innehåller mest böcker och fotoalbum, tror jag.

Har en liten aning om att det kan vara en kökslåda till, suck.

I morgon kommer en mäklare hit och värderar lägenheten, ska bli så spännande, hon var även här innan jag började med renoveringen.

Så ikväll blir det till att plocka ur kartongerna och städa, har en vän som ska flytta nästa vecka så hon ska få alla mina kartonger. Så när jag är klar ska jag åka dit och passa på att handla lite, kylskåpet ekar lite tomt nu.

Har som tur är matlådor i frysen samt på jobbet, både igår och idag var det smörgåstårta, spännande att man kan bli så mätt på det fast jag skrapar bort allt gott och lämnar brödet.

Till middag ikväll blir det kött o bea, har saknat det.

Har ett gott recept på stark lchf vänlig korvstroganoff, recept kommer inom en snart framtid:)

Trevlig kväll i höstrusket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar