fredag 21 maj 2010

En underbar vårbal

Hej hopp, har varit full fart hela veckan, men måste ju berätta lite om balen.

Hade verkligen en helt fantastisk rolig bal, kunde inte ha varit bättre. Efter sminkningen kom Mickis och hämtade mig, hem dit för att få hjälp att fixa håret av hennes syster. Iväg på fördrink, fantastiskt väder, strålande sol och trevligt sällskap. Jag hängde mest med Mickis, Sara och Mia. Vi kom i lagopm tid till VG för fördrink nr 2 ute på gården. Jag hade ju Mickis som dejt och vi hamnade i singeldelen, med Mia och Jonna, ojojoj, blev ju alldeles galet kul. Majoriteten på bilderna så gråter tjejerna av skratt. Jag lyckades med den bästa felsägningen ever. Vi hade fått in förrättssoppan, sparrissoppa. Jag skulle syfta på sparris... "Man ska aldrig suga av en kille som ätit sperma" jag trodde ju att jag hade sagt sparris... tjejerna nästan dog av skratt och själklart var det någon som skulle hålla tal precis då, vi gjorde vårat bästa men lyckades nog inte helt dölja skrattattacken. Vi konstaterade sedan att ananas är mycket bättre att äta än sparris. Kunde inte haft en bättre bordsplacering. Efter många skrattattacker var middagen slut, vi gick då till Göteborgs för att vara säkra att komma in där på släppet. Det första vi gjorde vara att beställa varsin ananasdrink. Träffade en massa trevligt folk där. Gick på mellanfest och sedan var vi kvar och dansade och drack till det stängde runt 06. Gick hem och sov i några timmar, sedan begav ja o mickis oss ner på stan, Mia hade inte ens varit hemma och sovit.. hon festade fortfarande när vi mötte dem runt 13. Satt ett tag på värmlands, gick sedan med Mia och några andra till O´connors för att äta och så att de som fortfarande festade kunde dricka lite öl. Tog mig hem runt fyra, kände mig lite som en zombie, sjukt sliten. Blev en liten siesta och sedan en väldigt lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar