lördag 15 maj 2010

Förberedelser inför Balen

Idag har jag jobbat lite på förmiddagen, ätit lunch med mamma, fick sedan låna hennes bil. Min stackars bil hade fått punktering, så nu står den med reservdäcket på, och ser inte så pigg ut. Åkte en sväng till ÖB och köpte lite nödvändiga saker, sedan hämtade jag upp Mickis och vi åkte till gränby. Köpte hårfärg och mat. Har fått en fin liten utväxt och så kan man ju inte ha det när man ska på bal. Annzi mötte upp oss hemma hos mig, jag o Mickis åt god mat, kött, bea o smörstekt sparris. Fick hjälp att färga håret och sedan att välja smycken och frisyr. Är nu nästan helt klar, ska packa ner lite småsaker bara. Ska få hjälp av Carro i morgon med sminkning och sedan hem till Mickis runt 13, där ska jag få hjälp med håret av hennes syster. Målet är att vi ska vara klara vid 15, så vi hinner ta det lite lugnt innan vi ska iväg på fördrink kl 16. Kommer bli grymt kul och en lång natt med massa dans. Nu måste jag sova om jag ska orka med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar