söndag 13 juni 2010

Ännu en galen helg

Fredagskvällen i Stockholm blev riktigt lyckad. God middag ute med Sofia, Anna och Malin. Syndade lite och åt potatisgratäng, det var värt det den var supergod.

Efter en trevlig midag blev det vin på Ljungrens för mig Anna och Malin, sen fortsatte jag och Anna till scandicbaren och drack drinkar. Hade riktigt kul, massa galna saker hände.

Lördag började segt, blev sen brunch med Malin, Joel, Tim och Alex. Ägg och bacon satt riktigt fint efter en blötkväll. Promenerade sen hem till Maja för hennes examensfest. Det var jag jätte trevligt, hon hade gjort massa god mat.

Åkte tåget hem och gjorde en snabb makeover inför kvällens inflyttnings/grillfest hos Annso. Blev bara lite sen, men fint folk kommer ju lite sent.

Ännu mer god mat och trevligt sällskap, superfin lägenhet med en gigantisk terrass som de inrett riktigt bra. Satt där ute och myste med infraröda lampor, tända ljus och fick massa färglada shots serverade. Åkte sent ner till Saluhallen och fortsatte festen där. Satt mest ute med Malin, Sofia och Linda och drack vin. En annorlunda händelse var när en kille jag pratade med langade fram sin ferraribil nyckel och lade den i mitt knä. Hade gärna behållit den, eller kört den, men kanske inte så smart efter massa vin.

Tack alla för en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar