onsdag 9 juni 2010

En härlig onsdag

Blev en riktigt bra dag på jobbet, satt ute i solen på lunchen och åt en riktigt god fiskgratäng. Tror nästan att jag fick lite färg på mina bleka armar. Blev ju inte sämre av att jag fick åka i en liten söt cab med håret fladdrande i vinden. Mycket kul som händer på jobbet också, så dagen har gått riktigt fort.

Har nu provat sushin som vann i testet i Unt city, Raw like sushi, kan starkt rekommendera den, bästa jag ätit på länge. Vågade dock inte prova sashimin, så blev lax och räka och en special med philadelphiaost, ett stort plus att det var minimalt med ris.




Nu har jag varit och storhandlat, förberett matlåda till i morgon, kokat ägg till frukost.
Ska äntligen få krypa ner i sängen och titta på Greys, har inte många avsnitt kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar