torsdag 10 juni 2010

Väntar med spänning

Har haft en myskväll med Annzi, vi började med att ta bilen och göra lite ärenden, plantagen och gränbycentrum. Har bara handlat en myntaväxt och lyktor till balkongen. Vi handlade även lite mat, så nu har jag både kyl och frysfulla. När vi kom hem lagade vi lite god mat, smörstekt sparris, kantareller och grekisk sallad och en liten köttbit till. Provade även chilibea, och det var så gott. Till maten drack vi lite rödvin för att höja mysfaktorn lite till.

I går såg jag näst sista avsnittet av greys så till maten såg vi säsongsavslutningen. Annzi hade redan sett den, men den var bara så bra. Hade ju lite svårt att sova igår efter allt som hände, så det kändes bra att få se hur det slutade. Somnade efter 01.30 och det är ju alldeles för sent om klockan ringer 05.15. Flera gånger under avsnittet satt jag med tårar i ögonen, men känner mig nöjd nu. Ska inte avslöja vad som hänt, men kan säga att jag väntar med spänning på den nya säsongen.

Är lite tråkigt att jag är färdig med de flesta av mina serier, har sparat några avsnitt av ett fåtal, måste hitta en ny serie att följa. Tips tas tacksamt emot.

Nu ska jag strax sova så jag orkar med morgondagen. Väskan är färdigpackad, först en härlig sag på jobbet, det hemliga vi ska göra är att prova skjuta pistol:) Har länge velat prova det, så det ska bli super kul. Sen är det tåget till Stockholm som gäller. Planen är att ha kul, så berättar sen om vad för galet vi hittar på.

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar