lördag 17 juli 2010

Love Spain

Vi har det sa himla bra har nere i Madrid. varmt och skont och massa god mat. Vi ater relativt bra, med tanke att vi ar pa semseter. Var och handlade massa lchf bra mat som vi ater till fruksot och sen gor min faster mat som ar bra for oss. I torsdags var vi till ett kopcenter dar det fanns primark, lyckan var total:) kopte lite saker till mig sjalv och sen massa presenter.

I gar var vi ute och at pa asiatisk restaurang o9ch sen delade vi en flaska vin nar vi kom hem, super mys.

idag har min kusin och hans tjej varit har pa lunch, sen har vi badat som vanligt och jag somna i solen och ficklite finare farg pa ena sidan i ansiktet, sa imorogn far jag sola andra halvan.

Nu sak vi strax ta bussen in till Madrid, ata tapas och dricka sangria och njuta av Madrids nattliv.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar