tisdag 19 oktober 2010

gillar blocket

Idag har jag varit på IKEA efter jobbet och handlat min beståmöbel till hallen och uppskattar nu efter några timmars slit Blocket ännu mer, billigare och man slipper skruva ihop möblerna. Har hittat barstolarna i Gävle och tyckte ett tag att det skulle bli lite jobbigt att åka dit, men med tanke på att det tog sin lilla tid att skruva ihop en möbel så kommer jag tjäna både tid och pengar på att åka dit:)

Båda mina nya malm byråer har jag hittat på blocket, så hallmöbeln är det enda nya än så länge.

Det är fortfarande mycket som ska fixas inför nyinflyttningsfesten på lördag, men måste ju bara bli klar.

I morgon är det en födelsedag som ska firas, men det blir bara mys. På torsdag ska jag ta bilen till jobbet och sen raka vägen till Gävle efter för att hämta stolarna, sen är det bara att fortsätta packa upp.

Fredag lär ju ägnas till lägenheten, men förhoppningsvis även lite trevligt sällskap.

Nu ska jag packa upp alla mina skor i min nya skohylla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar