tisdag 7 december 2010

Fullt upp

Idag har jag faktiskt varit och tränat!!! Första gången på gymet sen jag började med LCHF.

Känner mig sjukt nöjd med mig själv. Sen var det ju trevligt sällskap också, Mickis och Annzi. Jag sprang tom på löpbandet, orkade faktiskt mer nu än förut. Kommer dock ha en rejäl träningsvärk i morgon. Efter träning blev det middag här, stekt rostbiff med sås och sallad.

Kom just hem från Gränby, vi har handlat till fredagens pyssel/myskväll. Vi ska göra pepparkakshus, egna julkort och äta lax.

I helgen hade jag som sagt det toppen i Stockholm. I fredags var jag hemma hos Maja och Robin i deras nya fina lägenhet och hade myskväll med god mat och vin. Majas syster var också med och förgyllde kvällen. Vi var på ett underbart ställe på kungsholmen och handlade ostar till riktigt bra priser, sen kött och mozzarellasallad till. Vi tittade på idol och körde sen en egen musiktävling med frågor. Sov dock väldigt dåligt tack vare katten de var vakt till som skrek hela natten och ville ha uppmärksamhet. Suck, jag som redan innan inte var någon kattmänniska.

Lördagen på dagen var jag nere på stan, hittade inte så mycket, störde mig mest på att det var sjukt mycket folk. Mötte upp Malin för att sedan spendera sista kvällen med henne på 5 månader, snyft. Vi var iväg till Konserthuset för att se stjärnklart med mitt jobb. var riktigt bra show och trevligt att mingla. Vi gick sedan till Ljunggrens och sen hotellbaren på malmen. En riktigt bra sista kväll.

Söndagen åt vi brunch och sedan hjälpte jag Malin köpa en kamera och sen säga hejdå.. :(
Tog tåget till Märsta där mamma och syster plocka upp mig för att sedan åka till Sigtuna och gå på julmarknad.

Följde med mamma hem på middag och passade på att ta med Mira ut i skogen ock inviga skidorna för i år. Riktigt härligt var det.

Bilder kommer senare :)

Nu ska jag kolla runt lite på boende i Thailand, drömma mig bort till värmen.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar