söndag 10 juli 2011

Mycket som händer, som vanligt...

Har nu semester sen i onsdags och har haft fullt upp som vanligt. Inte en minut över känns det som.

Kom hem från festivalen tidigt i söndags morse. Peace and Love var galet bra. Träffade massa härliga människor och hörde massa bra musik. Det enda som var lite bittert är att någon idiot tog Malins stora väska och min lilla ryggsäck. Sjukt irriterande att bli av med vissa saker.

Igår var det tjejfest hos Emmie, blev helt galet.. på ett bra sätt.

Sov 2 timmar i natt innan jag vakna av att mamma öppnade min ytterdörr. Hon skulle ringa och väcka mig innan vi skulle åka och tydligen hade hon ringt massa gånger innan hon valde att åka och hämta mig. Min telefon hade valt att inte ha något ljud av sig själv... men till slut kom vi iväg. Har varit in en sväng i Örebro (jag sov hela vägen dit), outleten i Lidköping och sen picnic vid Läckö slott. Kom fram till Stenungsund vid 18 tiden har hunnit med att äta en grym skaldjurssoppa och promenera i stan. Riktigt mysigt.

I morgon blir det roadtrip upp till Oslo via Smögen och Grebbestad.

Nu ska jag äntligen få lite mer sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar