tisdag 6 juli 2010

Nedräkning till Spanien

Är sjukt segt att jobba när de flesta reda gått på semester, dagen går långsamt, jag trivs bäst när det är full fart. Men nu är det bara tre jobbdagar kvar! På torsdag ska jag jobba i Stockholm, så det kännshelt ok.

Igår var jag nere på stan och åt middag med Mickis, satt först på Taket, blev en oxfilé, bea med lite pommes och desto mer sallad. Har inte ätit pommes sen jag var i London och det var innan jag började med LCHF, var inte så gott som jag minns det, men lite gott var det. Blev lite rödvin till maten och sen fortsatte vi kvällen på Upplands i deras trädgård och där blev det en öl och en halv bananasplit.

Ikväll har jag nu tvättat två maskiner sen ska jag hem till Annso på middag, synd bara att vädret inte är det bästa, men det är tillräckligt varmt att sitta ute ändå.

I morgon är det fotboll som gäller, håller stenhårt på Spanien, för om de vinner guld och Tyskland kommer trea så har jag chans att komma tvåa på jobbtipset. Ska se matchen med Annzi, vart är ej ännu bestämt, men gillade VGs uteservering där vi var förra veckan.

På torsdag ska jag förhoppningsvis ut och äta igen, testa någon uteservering jag aldrig provat förut.

Fredag är inte helt spikat än, men det känns bara skönt. Njuta av att ha semester i fyra veckor.

Lördag, upp tidigt för att åka till Kolmården med Maja, på kvällen ska vi ta in på hotell i Norrköping, äta gott och kolla bronsmatchen i fotboll, kanske något glas vin eller två J

Söndag, beroende på vädret så får vi se vad vi hittar på, ska vara hemma till 20.30 bara för då är det finalen som gäller.

Måndag, tvätta och packa

Tisdag: Dags att åka till Madrid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar