tisdag 7 september 2010

jobb och packa

Fram till lördag är det bara jobb och packa ihop lägenheten som gäller. Mamma och syster kommer och hjälper mig i morgon, så förhoppningsvis går det fort. På torsdag måste jag åka runt och bestämma färg till väggar och om jag ska ha någon fondtapet eller liknande, måste även bestämma lite belysning och andra småsaker.

På fredag är det mys och drinkar och på lördag kväll är det kräftskiva hos Annso och Gabriel, kommer bli dunder kul, skönt med något kul att se fram emot i all stress med lägenheten.

På söndag kl 12 så börjas det med flytten, än så länge är det bara jag och snickarna, så förhoppningsvis kommer det lite fler och hjälper till. Det är många som jobbar eller åker bort, men någon till hoppas jag på, syster ska nog komma iallafall, eller hon har inget val:)

Nu ska jag laga tacos, har precis gjort en stor laddning med tacomix.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar