lördag 28 maj 2011

lika dålig denna vecka

Har haft fullt upp som vanligt. Denna vecka har varit superskoj. Förra helgen var det ju vårbal. På fredagen så var det tjejkväll med Annzi o Malin. Åt tacos o hade det väldigt trevligt.

På lördagen så börja vi tidigt. Från kl 10 droppade tjejerna in. jag blev fixad så jag hade det bra. blev riktigt snygg till klänningen. Vid 15 kom killarna på fördrink o sen var det fest natten lång...

Söndagen var en seg dag...

I måndags var jag på ost & vinprovning med Annzi och Mickis. Fick det i present när jag fyllde. En mycket trevlig kväll.

I tisdags var det övernattning i österbybruks herrgård med jobbet. Gick på en spökrunda och åt god mat.

I onsdags var det dags för nästa jobbgrej. Hela avdelningen var iväg till strandbastun för att grilla o bada i badtunna och havet. Ännu en trevlig kväll.

I torsdags träffade jag Matilda, har inge setts på evigheter då hon har bott utomlands. Blev middag på amazing thai.

Igår var jag på stylelabs 7 års jubileum. Hade en riktig tjejkväll.

Nu är jag och Annzi på väg till Grisslehamn för att åka en dagstur till eckerö.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar