torsdag 19 maj 2011

Tiden går fort

Vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva, men har alldeles för lite tid. Skulle önska att dygnet hade 28 timmar...

Allt har löst sig för min vän, vilket känns väldigt skönt. Har tillbringat en hel del tid med henne sen jag kom hem från Göteborg.

I tisdag var jag äntligen iväg och köpte ett sommartäcke, sen fick jag hjälp av annso att färga min utväxt.

Idag har jag haft min första lugna dag på länge, så skönt.

I helgen är det dags för vårbal. Vi är ett gäng på 14 st, så det kommer bli kul. Vi tjejer ska fixa oss hemma hos mig och sen kommer killarna på fördrink. Håller tummarna att det blir runt 18 grader sol, som lovat så vi kan vara ute på fördrinken.

Ska försöka bli lite bättre och skriva lite i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar