tisdag 7 juni 2011

Lite roligare saker hände i helgen

Har haft en toppen ledighet. På onsdagen var det ju uteservering som gällde med tjejerna. Stan var full av glada studenter så var inte lätt att bord ute, så blev inne på magnsussons, men hade det super trevligt.

På torsdagen så var jag duktig och putsade fönster och planterade om blommorna/växterna på balkongen. Har ännu inte kommit på en lösning om hur jag ska få bort getingboet under trägolvet på balkongen. På kvällen cyklade jag och Mickis till Sunnersta och grillade hemma hos mamma, sjukt mycket mygg, men hade en super trevlig kväll.




Fredagen bjöd på strålande väder så det passade ju alldeles utmärkt att jag och Matilda skulle ses för en lunch på stan. Köpte med oss sallad och njöt nere vid ån. Blev lite shopping och sen på kvällen blev det först en fördrink hemma, sen en middag på Tzatziks uteservering och avslutade med en sväng till bryggan. En riktigt bra kväll.




Även på lördagen var det ju sommar, Malin kom från sthlm på förmiddagen och vi åkte ut till vårdsätra, blev inte så mkt bad, men desto mer sol. På kvällen var det dubbel tjejförfest och sen sommarpremiären på BJ. Ännu en riktigt trevlig kväll.


På söndagen var vi lite slitna. Tog det lugnt här hemma och myste, sen åkte vi till IKEA och mötte upp Jonas, handlade sen mat och sen när Annzi kom blev det grillkväll för att fira nationalaftonen :)








I går var det en lugn dag. Var iväg till pappa för att fira hans fru som fyllt år, sen var jag bara hemma och tog det lugnt.

Angående maten så har jag ätit bra och ändå känt mig svullen, så ska nu även testa att inte äta lök på en vecka, samt fortsätta med laktosfria produkter.

Nu ska jag återgå till mitt filmtittande och dricka ännu mera te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar