onsdag 1 juni 2011

Nu är det äntligen lite ledigt!

Fem hela dagar, ska bli så skönt. Har inte så mycket saker inplanerat heller, så det blir till att njuta av det fina vädret.

Lördagens båtresa till Eckerö vart riktigt lyckad, hade en super trevlig dag och sen blev det en lika bra kväll. En riktigt tjejdag. Blev såklart utgång till både Oasia och Flustret.

I söndags så firades bästa mamma med en tre rätters middag.

I måndags vart det väldigt lugnt och igår var jag och träna! Har nu bestämt mig för att hårdsatsa, inge mer fusk och kolhydrater som gör att jag mår dåligt.

Började i måndags och mår redan mycket bättre, har även lyckats att stå emot mockarutor, hemmagjord paj och wienerbröd på jobbet.

Har även köpt hem laktosfria produkter för att testa det ett tag. Så just nu gör jag min specialkorv i ugn. Recept kommer snart.

Senare ikväll blir det nog ett glas rött på en uteservering, den lyxen tänker jag inte avså ifrån.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar