tisdag 3 augusti 2010

Fixar och trixar

Det är mycket som ska hinnas med innan semestern är slut. I går hade jag en mysig stund på stan med Malin och Hugo, blev en sallad till lunch och lite mys med bebis, fast han börjar bli riktigt stor, 6 månader snart. På kvällen tvättade jag och städade och rensade ur förrådet i källaren. Nu är jag redo inför loppisen på lördag.

Idag har jag varit på IKEA med Mamma och syster, åt lunch och kollade in lite olika kökslösningar. Åkte sedan runt lite själv och kollade på kyl/frys och spisar. Nu har jag varit hemma en stund, har fixat i ordning på balkongen, penséerna jag satte i våras har tyvärr inte klarat av min semester, så jag flyttade ut mina krukor med de jag odlat själv istället.

Nu ska jag sortera lite kläder och rensa ut, sen ikväll blir det party. Alkoholen ligger på kylning och vännerna kommer strax efter 20, så har lite små stressigt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar