söndag 8 augusti 2010

Sovit bort en hel kväll...

Har hunnit med en hel del sen i torsdags, samtidigt som jag förlorat en hel kväll...

Torsdagen i Stockholm blev helt galen, en after work som började med häng i parken, sen billig öl på Retro, som blev lite dyrare öl på solidaritet och som sen slutade på Spy Bar. Vi kom hem vid 06.00 lagom till att bjuda malins vän på frukost innan han åkte till jobbet. Blev dock lite besviken på Spy Bar, var inte så himla häftigt, gillar ställena här hemma bättre, men kul att se hur det var.

Sov till tolv på fredagen och åkte sedan hem till Uppsala. Hann med lite mys och storhandling sen kom Mickis. Åt sushi och sedan var det fest igen. Lollo och Jennie dök upp lite senare. Blev utgång även denna kväll. Innan vi gick ut så packade vi bilen full med det som skulle säljas på loppis dagen efter. Kom i säng vid 03.30 och väckarklockan ringde 05.00, så blev inte mycket sömn. Sjukt segt att stå på loppis från 06-14, men blev nästan 1000 kr rikare på att sälja massa skit :)
Efter en lunch på Max och lite mys somnade jag vid 16.30 och vaknade inte förens i morse vid 08.30. Missade lite av det jag planerat igår kväll och missade även ett rejält oväder med blixt och dunder, så jag var nog lite sliten. Blir ju inte bättre av att kroppen fortfarande inte är helt återställd efter förkylning, har en dum hosta kvar.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och fixat lite med planerna inför renoveringen. På kvällen kom Mickis, åt tacos och kollade film.

I morgon är semestern slut så klockan kommer ringa super tidigt. Väskan är packat och matlådan fixad. Tråkigt att semestern är slut, men på ett sätt skönt att få tillbaka alla rutiner.
Nu är det dags att hoppa i säng så att jag är pigg första dagen.

Lite bilder kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar