onsdag 25 augusti 2010

Mycket saker i en "liten" etta

Har ju sjukt mycket kläder, har packat 3 stora svarta säckar, och än finns mycket kvar. Till mitt försvar så är det även vinter/höst kläder.

Har börjat sortera ut och tömt massa, börjar kännas som jag har lite koll på läget. Soffan, stora garderoberna och nya kyl/frysen kommer vara kvar i lgh, samt att jag kommer fylla klädkammaren och delar av badrum med saker. Den köksdel som ska vara kvar kommer plastas in under rivning, så allt porslin åker upp på hyllorna, samt köksbänken kan fyllas.

Känns så skönt, för då blir det inte så mycket som ska packas ner. Lådorna som jag har i expediten kommer jag bara flytta som de är. De mesta i klädväg som jag kommer använda under tiden kommer vara kvar i garderoben, får plasta in den med. Så fort väggarna är rivna och dammet bort städat så kommer jag ta hit en tältsäng och sova, så mycket enklare med bussen till jobbet.

Nu ska jag fixa lite till, sen är det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar