tisdag 10 augusti 2010

Renoverings planering

Hej hopp, har nu börjat jobba och avklarat två hela dagar. Känns helt ok med tanke på det tråkiga vädret.

I går kväll blev det bestämt att de som ev ska renovera min lgh ska komma på onsdag och kika och säga ett pris. Så efter jobbet åkte jag o Mickis och kollade på kyl och frys, har lite svårt att bestämma hur den ena väggen i köket ska se ut,om jag ska ha side by side eller en kombinerat på 200 cm, får då plats med en högskåp. Mycket funderingar, men hoppas att snickarna ska ha lite koll.

Blev inte mycket klokare av att besöka Media Markt, fanns alldeles för mycket att välja på. När jag kom hem lagade jag massa mat, Airams moussaka, blev 10 st matlådor:)

Idag efter jobbet kom Mamma och Barbro hit, kollat lite på planlösningen och ätit en god middag, har äntligen plockat ner alla överblivna loppis saker i källaren och bytt tillbaka till min bil.

Nu ska jag ta det lite lugnt och senare kommer Therese hit och vi kanske tar en liten sväng till bryggan.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar