torsdag 27 maj 2010

Sex in the city

I går var det smygpremiär på sex in the city med mina härliga vänner. Kritikerna var väl inte så nöjda med filmen, men jag gillade den, är väl inte som alla andra. Man fick fick en goodiebag, självklart så saknades det saker i min, men men. Klagade så fick en liten sak iallafall.

I dag var jag med om något läskigt, såg en trafikolycka på väg hem från jobbet, såg en liten kille som låg på marken som blivit påkörd av en bil. Läste sen när jag kom hem att han åkt iväg i helikopter och enligt polisen hade han ett brutet ben, men var vid medvetande. Hoppas att han klarar sig och mår bra.

Vid dessa tillfällen märker man att man inte ska saker förgivet. Allt kan ändras på en sekund, mitt liv har tagit en ny vändning nu, gäller bara att göra det till något positivt.

Har tillbringat kvällen med Maja, var alldeles för längesen vi sågs. Mår alltid bra av att träffa henne. Vi gick till Plock och myste med en flaska rött och god mat.

Nu ska vi hejja fram Sverige till final...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar