lördag 22 maj 2010

Shopping

Har nu kommit hem, blev lite längre på stan än vad jag tänkt. Mötte först upp Inge Marie, fixade plakat till brorsan student, fikade och snackade lite skit. Hade sen lite saker att lämna tillbaka, hade ju inte tänkt att shoppa... men livsfarligt att gå runt på stan själv, blir lätt lite mer än vad jag tänkt mig. Det enda jag egentligen behöver är en klänning till mina syskons student, men det hittade jag såklart ingen.

Detta är vad som fick följa med mig hem



Skor från skopunkten. De turkosa kostar 299:- och de rosa 149:-

Tubtop och linne från hm, 69,50:- och 79,50:-
Köpte även en svart tubtop

Bikiniöverdel och zebrakjol från Gina Tricot, 79:- och 99:-
Väskan får man på köpet när man handlar bikini.
Perfekt som strandväska.

Linne från Lindex, 79:-

Bh från New Yorker 139:- Örhängen från Cubus 20:-


Nu väntar jag på att Annzi ska komma, sen ska vi handla grillmat till kvällen, Mickis kommer sen när hon slutat jobba . Vi ska grilla, dricka cosmopolitan och se första sex and the city filmen. Sen kanske vi tar oss ner på stan till någon uteservering eller nåt annat trevligt, det visar sig, men kul ska vi ha!

Ha en grym lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar