tisdag 8 juni 2010

Mycket som händer nu

I söndags var jag riktigt seg, låg mest i min solstol på balkongen och läste.

I går var det filmkväll, såg Nyckeln till frihet, en riktigt grym film som jag rekommenderar starkt.

Idag ska jag träffa Mickis, den jäkeln ska åka en vecka till Grekland (inte ett dugg avundsjuk), vi ska äta lite mat, jag sak fira att jag fick tillbaka på skatten och sen ta en liten sväng på bryggan tror jag, dricka max ett(två) glas vin, ska ju faktiskt jobba i morgon.

Onsdag: Jobba med lunch på bruket, håller tummarna att det är sol. Efter jobbet ska jag äta sushi, ska försöka mig på sashimi om jag vågar, annars blir det lite ris. Ska sedan förhoppningsvis storhandla och laga lite nya roliga matlådor.

Torsdag: Träffa Annzi, åka runt och fixa lite ärenden.

Fredag: Hemlig sak på dagen på jobbet, vi fastanställda ska åka in till Östhammar, är så nyfiken vad vi ska hitta på. Hinner med en tidigare buss, så då kommer jag hinna komma till Stockholm lagom tills Malin slutar jobba. Ska möta upp lite andra söta tjejer och festa.

Lördag: På dagen ska jag på Majas examensfest, sen på kvällen åker jag tillbaka till Uppsala för att gå på Annsos grillfest/inflyttningsfest.

Kommer bli en lyckad vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar