söndag 13 juni 2010

Ny lägenhet? I slutet på veckan vet jag.

Det är mycket som är på gång nu. Den stora frågan är om jag ska lägga bud på lägenheten eller ej. Efter visningen så är jag säker på att jag vill ha den, men samtidigt är det svårt att skiljas från denna lägenhet, har bott här i fem år och rustat både kök och badrum exakt som jag vill ha dem. Den nya lägenheten kräver lite arbete för att den sak vara perfekt. Definitivt målas om, allt ska vara vitt, sen är köksinredningen inte helt i min smak. Badrummet har standardkakel och inte hela vägen upp, lite tråkiga färger, men helt ok. Går att leva med ett tag iallafall. Det är en visning till i morgon, kan inte gå då, men har skickat min mamma och hennes väninna för att kolla in hur många som är där och för att de ska få se hur fin den är.

Om priset blir för högt så har jag bestämt mig för att inte sälja min utan att göra om planlösningen och göra om den till en tvåa.

Denna vecka ska jag förutom budgivning hinna med:

Måndag: Färga håret hos frisör, träffa Sofia som är på besök från Göteborg.

Tisdag:
Ev. budgivning, Sommarfest med jobbet, grilla, lekar och övernattning.

Onsdag: Ev. budgivning, städa lägenheten förbereda för värdering.

Torsdag: Sommarmiddag i Öregrund med jobbet.

Fredag: Stockholm, Wallmans salonger med Maja och hennes familj.

Lördag: Malin-dag i Stockholm

Söndag: Vila

Ska även hinna med att ta hem mäklare för värdering, planera midsommar och träffa Mickis som kommer hem på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar