tisdag 1 mars 2011

En kväll utan måsten

Ikväll har jag verkligen ingen planerat, känns faktiskt rätt skönt. Har precis ätit en god middag, stekt rostbiff med getostcreme och feta och tomatsallad. Har förberett en efterrätt, chokladmousse som jag ska njuta av senare. Ska även kolla på några av mina serier som jag har missat några avsnitt på.

I söndags var jag och tränade och slog mitt egna rekord (sen jag började träna denna gång)på att springa 1 km :) inte så bra om man jämför med andra, men jag känner mig nöjd med 7:03

I går var jag och Mickis iväg till Thuns, köpte två jätte fina muggar som jag längtar till att få dricka kaffe ur på balkongen i vår. Köpte även stövlar, förkläde och andra fina saker till lgh.

I morgon är det tjejkväll, ska hem till Evelina och ha det trevligt.

Torsdag så ska jag hem till pappa på middag och sen på fredag morgon går flyget till OSLO.

Jag och mamma ska åka dit och hälsa på lillebror o storebror, samt jag ska träffa massa vänner. Två av dem bodde jag med när jag bodde där och båda två har fått bebisar.
Ska även träffa ett av mina dagisbarn vars familj jag har haft kontakt med sen jag flyttade hem 2003. Han var två år då, så nu har han blivit stor :)

Kommer bli fullt upp hela helgen, men vi ska bo på hotell, så ska passa på att njuta lite på deras spa avdelning och bada i poolen :)

Nu ska jag kika lite på halv åtta hos mig,

ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar