söndag 20 mars 2011

Mys i stallet

Underbar helg med strålande sol.

Har haft en riktigt tjejhelg. I fredags hade jag tapaskväll med Annzi och vi såg tjejfilmer.

I går så invigde jag och Mickis balkongen, åt frukost ute i solen, fick tom märken efter linnet. Sen fick jag med henne till stallet. Vi red på banan, hade det riktigt skönt i solen, Mickis har inte ridit på flera år och hon var super duktig. På kvällen var det tjejkväll med Sofia, mera tjejfilmer och mys.

Idag var jag iväg till stallet igen, så härligt med sol. Red ut med Carro, blev ingen galopp då underlaget var helt värdelöst, på åkern sjönk vi ner så hennes häst fick nästan panik.
Men turen var underbar ändå.






Nu ska jag iväg till Willys och handla, sen blir det special tacogratäng ikväll, söndagsmys.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar