onsdag 9 mars 2011

Träningsvärk

I måndags så blev det en riktigt sen middag. Carina som har hästen jag rider är sjuk, så hon bad mig åka till stallet, så direkt efter jobbet så kastade jag mig iväg till märsta. Red ut tillsammans med en tjej där och vi hade en riktigt grym runda, körde massa galopp, varav två stycken riktigt snabba. Var så härligt. Sen efter vi fixat hästarna åkte jag till gymmet och mötte upp Annzi, var dags för att träna. Sen vid 21 tiden var jag hemma och fick mat. hade dock en massa energi på gymmet, så det var skönt.

I går var det en lugn och skön kväll, Sofia kom över en sväng.

Idag har jag varit hemma från jobbet, hade ett läkarbesök. Ska få min visdomstand bortopererad, så var där för en förundersökning. Har även passat på att gå till banken och fixa lite.

Nu funderar jag på om jag ska åka o handla eller vänta med det tills i morgon...

På fredag är det After Work och vi ska börja hemma hos mig, så ska införskaffa lite snacks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar