torsdag 3 mars 2011

Packad o klar

Nu är jag redo att åka, längtar så mycket tills i morgon. Planet går 9.15, så det blir inte så mycket sovmorgon.

I morgon på dagen ska jag träffa mitt gamla dagisbarn, han var två år när jag flyttade hem och nu ska han fylla 10, tiden går så fort. Sen så ska jag träffa lillebror, kanske hinna träna och på kvällen ska jag möta upp en vän som jag var ledare tillsammans med på barnby i USA 2006. Är med i något som heter CISV, där man har möjligheter att åka iväg på läger och lära känna härliga människor från andra länder.

Maria har jag inte träffat sen jag kom hem från lägret, så det ska bli superkul. Hon var den jag lärde känna bäst och vi har många fina minnen från de tre veckorna vi spenderade i Piqua, Ohio.

Nu ska jag mysa med lite serier innan jag somnar.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar