måndag 4 april 2011

Härlig måndag

Kände mig bättre i fredags så jobbade då. Har sen haft en riktigt bra helg, blev restaurangbesök med syster och mamma i fredags, sen en riktigt trevlig kväll med Sofia.

I lördags red jag Mona Lisa en sista gång innan hon flyttade till nya stallet. Som vanligt är ju allt läskigt, men hon försökte bara sticka en gång och sen en rejäl bock i fullgalopp i uppförsbacken. Hon lyckades dock inte få av mig, vilket jag är väldigt nöjd med.

På kvällen blev det en hotellnatt, kul att bo på hotell i sin egen stad. Testade spa avdelningen, poolen var inte mycket att hurra för, den var kall. Gick sen ut och åt en god middag och en drink i hotellbaren.

Ställde klockan på söndagen för att ha god tid på frukostbuffén. Fanns massa gott som jag kunde äta, blev riktigt mätt, så blev att sova lite till innan vi checkade ut. Var inte det bästa vädret, så blev en tur till IKEA med två av tjejerna jag åker till London med. Är på jakt efter inspiration till min balkong. På kvällen gick vi till Hodja och njöt av deras fantastiska mat.

Är supernöjd med min helg. Har även hunnit läsa ut en bok på ca 600 sidor. Är på del 5 av 6 på Vampire Academy serien på engelska.

Idag har jag en myskväll med mig själv, lagad god mat och har börjat på sista delen av boken.

Hoppas alla får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar