torsdag 28 april 2011

Kvalborg i morrn!

Nu har det inte blivit mycket skriva på sista tiden. Jag har haft "påsklov"

Förra torsdagen var det tjejkväll med Annzi och Mickis, vi åt tapas och drack vin. På fredagen så var jag o Annzi iväg till Bauhaus och ikea och införskaffade material till min soffa som skulle byggas. På eftermiddagen målade vi lastpallarna och spånskivan vita och sen på kvällen var det dags för premiär grillning och vin.

På lördagen så åkte jag till Kungsängen för att hälsa på Carina och Mona lisa som flyttat dit. Vilken skillnad det var på hästen, så mycket lugnare. Solen strålande och vi hoppade för första gången på flera år, gick riktigt bra. Lördagskvällen så blev det påskmat och mys.

På söndagen njöt jag i min nya soffa på balkongen, strålande sol och riktigt varmt och skönt. På eftermiddagen så blev det en tur till stallet i Märsta. Red ut själv, men det gick super bra. På kvällen var jag hem till mamma på middag och sen hem och tog det lugnt.

På måndagen åkte jag med Elisa och hennes två barn till Stockholm för att hälsa på Maja, en riktigt härlig dag. Fick gosa massa med Felix, som är 7 månader, mys.

Tisdagen var det dags för jobb igen, sjukt segt efter så många dagars vila. På kvällen var det middag med Sofia, blev ett glas vin för att fira att hon har fått jobb, Grattis gumman!!!

I går så träffade jag tjejerna som jag bodde med i Oslo, åt på Plock med Johanna och hennes söta bebis. Riktigt god mat. Sen blev det lite shopping så både Cubus och Lindex hade kvällsöppet. Sen blev det Plock igen men denna gång med Angelica som sällskap. Då blev det bara ett glas rött. En riktigt trevlig kväll.

Idag har jag varit på Tilltugg med Emmie o Eve, tror tapas är min favoriträtt :) Massa småplock, mums.

I morgon har jag tagit ledigt, är ju kvalborg och det ska ju firas med fest. Ska möta upp vänner i slottsbacken runt 11-12 och efter picknicken blir det stocken och sen på kvällen ska jag möta upp Mickis och sen vet jag inte vad som händer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar