onsdag 13 april 2011

hemma och vänder

Har nu kommit hem efter en riktigt bra kurs. Lärt mig massa bra saker. Jag hade sagt till om specialmat, så har ätit massa god och bra lchf vänlig mat. I går på kvällen blev det middag på Friday´s med Maja och Fredrik (inte lika bra lchf mat) och sen mys på hotellet.

Nu ska jag packa upp väska för att sedan packa ner i samma väska. Mamma kommer sen förbi med mina sommardäck,måste ju byta (helst innan söndag) får se om jag hinner det i morgon. Tåget till Stockholm går vid 12. Hade tänkt att ta en riktigt härlig sovmorgon.

Flyget till London går vid 17 och om allt går som det ska är vi framme på hotellet vid 20 i morgon!

Sofia och Linda är redan där, så i morrn när vi kommet blir det väl en middag och sen... får vi se vad vi orkar...

Längtar så efter all shopping...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar