måndag 4 april 2011

Ser inte fram emot onsdag

På onsdag ska jag göra något som jag tycker är väldigt obehagligt. Eftersom jag är tandläkarrädd känns det ännu värre. Ska operera bort en visdomstand. Kommer få lugnande innan och måste ha någon som hämtar mig, men jag kommer få sällskap hela tiden. Usch ser verkligen inte fram emot det. Har laddad upp med säsong 3 och 4 av heroes, så jag kan ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Som tur är så har jag lite annat roligt att se fram emot. Nästa torsdag blir det London. jag och Linn åker från Stockholm och Sofia och Linda åker från Göteborg. Kommer bli så underbart, hoppas att det blir fint vårväder så man kan njuta av uteserveringar.

Ska även till Stockholm nästa vecka på kurs, så det ska också bli kul. En 2dagars kurs i Entreprenadjuridik.

Får hoppas att allt går smidigt på onsdag och att det inte går som sist de försökte ta bort en tand, då fick jag någon slags inflammation, såg ut som jag hade påssjukan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar