fredag 11 februari 2011

Äntligen helg :)

I morse var det ju värsta snökaoset, tur att jag fick åka bil till jobbet. Lyckades sova nästan hela vägen, men det jag såg i början så var det stora drivor och snö som yrde på vägen.

Men sen har jag haft en riktigt bra dag. Solen sken och det var väldigt härligt vinterväder ute. Åkte hem lite tidigare från jobbet och har nu städat i nästan 2 timmar. Sorterat lite med kläder och fixat garderoben och byråerna. Nu väntas snart middag med Mickis, ska äta biff med kokt broccoli/blomkål och bea. Samt njuta av ett glas rött. Känner mig väldigt stolt över denna vecka. Har ätit bra och tränat 3ggr.

I morgon ska jag rida ut o galoppera i snön, hörde att solen ska titta fram så det kommer bli härligt. På kvällen är det tjejfest, så kommer bli super trevligt.

ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar