söndag 13 februari 2011

En ännu härligare tur.

Gårdagen var helt galet grym. Mår som jag förtjänar idag, blev nog lite mkt vin, har ju glömt bort att när man äter lite striktare så tål man lite mindre... har haft lite lätt huvudvärk hela dagen.

Maten på tilltugg var fantastisk, jag o Emmie beställde in massa små rätter vi delade på, spansk chark, oliver, ostar, fyllda pimientos och grillad chorizo. Kände mig lite uttittad, men det måste bero på att jag gick all-in på det rosa temat. Såg nog lite somrig ut.. hahaha

Tjejfesten var riktigt kul, känd några sen tidigare, men massa nya ansikten. Vi fick rosa shots (som var gjorda på sprite zero och tranbärsjuice) som var riktigt goda. Lekte charader och hade det skoj. åkte sedan ner till Flustret och mötte även upp Linn där och dansade loss. Hade en riktigt trevlig kväll.

I dag har jag varit i stallet, sa som tur var att vi skulle mötas kl 13. Blev en riktigt långtur runt hela Märsta kändes det som, massa galopp i en härlig backe. Helt underbart, hade varit helt perfekt om jag bara inte hade varit så bakis...

Nu är det soffan som gäller, ikväll blir det solsidan och mys.

trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar