onsdag 2 februari 2011

Äntligen på bättringsvägen

Hade en helt underbar födelsedag med familjen på dagen och vänner på kvällen. Började dock känna mig lite sjuk, så blev en hyfsad lugn kväll.

I söndags hände inte mkt, blev mer sliten och orkade inte med mkt alls förutom att ligga i soffan. Hade en viktig jobbvecka, så peppade mig själv inför att kunna gå till jobbet.
När klockan ringde i måndags så var det bara att ligga kvar, feber och hosta. Sängliggande i nästan två dagar, i går kväll var jag lite piggare så idag har jag varit till jobbet.

När jag var sjuk åt ja inte så bra, det enda jag var sugen på var choklad och cola. men fick i mig lite vanlig mat oxå.

Nu är det nya tag som gäller, fick en superbra kokbok i present, lchf för tjejer, där man blandar lchf med medelhavskosten. Riktigt fina recept.

Ikväll blir det marinerad rostas med smörstekt zuchini och mozzarellasallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar