tisdag 15 februari 2011

Läskigt

Har precis kommit hem från ett besök hos tandläkaren, har en visdomstand som kommit ut lite dumt och fick nu reda på att den ska tas bort. Hade ju kanske varit ok om jag inte hade varit tandläkare rädd... Ska få en remiss till kirurgen, så hoppas att det kommer att gå bra. blä hatar sånt här, så typiskt att mina tänder strular. Ska trösta mig med kalvfärsbiffar med getost och sallad och lite avsnitt av favoritserierna.

I går var ju alla hjärtans dag, firade det inte nå speciellt, utan åt bara en riktigt god middag och mys.

Har funkat väldigt bra sen jag bestämde mig för att satsa ordentligt på maten. Ska snart ta och mäta mig, vågen är ju ingen ide när man har börjat träna. Har dock minskat på den med :)

Skriver ju in alla mina måltider på matdagboken så jag kan ha kolla på energifördelningen. Lite drygt ibland, men det ger så mycket mer när jag kan se att jag äter rätt.

Ha en trevlig kväll i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar