fredag 25 februari 2011

Fullt upp

Inser nu att jag inte har hunnit skriva denna vecka. Har haft fullt upp, dagarna har gått super snabbt.

Jag har hunnit med att beställa en resa till London i April, shopping!!! Älskar att shoppa i London. Målet är att ha minskat 5 kg tills dess.

I måndags hade jag Emmie här på middag, tacos såklart.

I tisdags tränade jag ett hårt pass med Mickis på Ultuna.

Har varit två vändor till gränby i veckan och handlat ett par jeans och böcker på bokrean, ätit god sashimi och handlat en försenad julklapp

Igår vart jag bjuden på middag hemma hos Annso, så himla gott. Hon hade lagat en fisk och skaldjursgryta som var perfekt för mig, inga kolhydrater alls. Kollade sen på film och åt dipp med grönsaker. Myskväll.

Idag jobbar jag hemmifrån, så skönt, har fått massa bra saker gjorda. Har en liten lunchpaus nu, passar även på att tvätta då det var ledigt nu på dagen.

Ikväll ska jag ut och äta med Lollo o några vänner till henne på Kött kök o bar, blir att beställa nått gott kött, sås och sallad och fira med ett glas rött då det faktiskt är löningsdag i dag.

I morgon är det stallet som gäller.

När det gäller maten denna vecka, har jag syndat. blev en semla i onsdags, men när jag räknade ut energifördelningen över dagen, så var det inte så illa.

Ska planera upp nästa veckas meny snart.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar