tisdag 31 augusti 2010

Hemma

Är hemma från jobbet idag, är förkyld. Kände redan igår, så var inte kul att jobba då, nackdelen med att jobba där ute är att det är svårt att komma hem mitt på dagen. På kvällen lagade jag en wok på nötkött, vitkål och svamp. Kröp ner i soffan och kollade på tv, en riktigt lugn kväll.

Idag har jag suttit i telefonkö till tele2, blev fel på min senaste faktura, till slut så fick jag rätt hjälp. Har även ringt CSN och styrt upp autogiro.

Nu sitter jag mest och googlar på inredning, ska köpa nytt soffbord, lampor, barstolar och lite annat smått och gott. Ska försöka rita upp en snygg bild på hur min lgh kommer se ut sen.

Barbordet/köksön ska ju vara i högblankt vitt, så funderar lite på hur stolarna ska se ut, lutar nog åt vitt, ryggstöd är ett måste. Ska välja ut lite fina bilder och lägga upp.

Nya vardagsrummet ska ju ha vitt golv (vet att det är dödssynd att måla en fiskbensparkett) så då kan jag har kvar mina befintliga tv/förvaringsmöbler. Tror att det blir snyggt med ett vitt högblankt soffbord till min svarta matta.

Nu ska jag fixa lite te och krypa ner i sängen och kolla på lite serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar