måndag 2 augusti 2010

Sista semsesterveckan

Roadtripen var superlyckat, kommer mer om den senare idag, samt bilder. Lyckades bli lite förkylt på vägen hem, så har inte gjort så mycket sen vi kom hem i fredags.

I lördags låg jag mest i sängen och soffan samt hade lite tacokväll o mys på kvällen när jag kände mig lite piggare. Igår har jag fixat med bilder och läst i min spännande bok, Camilla Läckberg, samt var hem till mamma på middag och mys.

Nu mår jag nästan helt bra, har bara lite hosta kvar. Ska ner på stan en sväng i det tråkiga vädret och träffa Malin och hennes söta son Hugo och äta lite god lunch.

Denna vecka kommer jag fixa lite i lägenheten, träffa vänner och sen se vad som händer, inte så mycket planerat, så kanske blir något spontant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar