torsdag 19 augusti 2010

Taco och biomys

Nu är det snart fredag och jag har väl hunnit med hälften av vad jag tänkt. Undra om jag får skylla på Sofia, har hängt en del med henne, super mys men inte så effektivt. Har kollat film och ätit gott. I tisdags blev det t.o.m ett glas rött till maten.


Igår hade jag Eve och hennes kille på besök för att få en till offert på renoveringen, han hade massa bra idéer. Under kvällen så tvättade jag 4 maskiner och fyllde 2 plastsäckar med kläder som jag ska spara, tanken är att bara de kläder jag har tänkt använda närmsta månaden ska finnas i garderoben, resten ska packas ner. Ska även stå på loppis igen så en hel del läggs i den högen.


Min deadline är 29 aug, för då är loppisen, så tills dess ska jag ha sorterat ut hela lägenheten. Packa ner det jag ska ha kvar gör jag efter det, eller lite under tiden, men viktigast är att bli av med allt "skit"


Nu ska jag ta mig till affären och handla lite taco tillbehör, sen blir det bio, ska äntligen få se Inception.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar