fredag 27 augusti 2010

Shopping och 10 500 kr fattigare

Har spenderat massa pengar nu...

Igår var jag och Annzi till Media Markt och betalade det sista på kyl och frys samt beställde hemkörning, nu blir det så bra att det inte kommer förens den 13 sep, när vi ska köra igång, så slipper bo med en extra kyl i 2 veckor. Där försvann 5500kr. Åkte sen till Ikea och beställde bänkskivan, den kommer den 27 sep och det passar också bra. Kände mig dock lite lurad, listen som var högblank och vit kostade mer än bänkskivorna tillsammans. Totalt för en bänkskiva 100x150cm och en 100x86 cm, vit högblank, med list, gick det på 4000kr. Fy fan, men snyggt kommer det bli.

Idag var det fredagsmys på jobbet, älskar fredagar. Vi åkte ett stort gäng till bruket och ät tacobuffé, så gott.

Direkt när jag kom hem fick jag med min kära granne Ia till gränby för lite shopping, utgång ikväll och jag vill vara skitsnygg! På en timme lyckades jag spendera 1000kr, men oj vad fina saker.



Snygga jeans från Gina................ Snygg klänning från Gina ............Leopard långklänning från HM


Nu ska jag äta lite mat, sen korka upp. Ikväll ska jag och Mickis till värmlands höst premiär.
Kommer bli galet kul, lägger upp bild sen på kvällens outfit, har inte valt än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar