måndag 16 augusti 2010

Nu är det på gång...

Sorry för dålig uppdatering, men har haft en del att stå i.

Tisdag:
Det blev en miniutgång till bryggan med Therese, eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter blev det hemgång vid midnatt. Trots en liten besvikelse hade jag en trevlig kväll.

Onsdag:
De som ev ska renovera lägenheten var förbi och kikade samt lämnade en offert. Det kändes verkligen superbra. Så förhoppningsvis sätter allt igång den 13 sep.

Torsdag:
Direkt efter jobbet mötte jag upp Sofia, vi åkte en tur till Media Markt och IKEA, för att kolla in vilken kyl jag ska välja samt kökslösningar.

Fredag:
Malin kom efter jobbet, åkte till Sunnersta och gick ut med Mira, passade på att plocka blåbär, hur mysigt som helst. Åt middag och drack lite vin, min härliga granne Ia kom förbi en stund innan hon skulle ut och då kollade vi på film. Fredagsmys.

Lördag:
Dagen började med att Malin inte var bättre från sin infektion, så hon satt i kö i en timme till 1177, Malin behövde få en tid på närakuten för att få lite antibiotika så hon skulle bli bättre. Helt underbart med det fina vädret. När vi kom tillbaka så hade mamma lämnat av Mira, så vi satt ute och myste i solen, Sofia kom och och hängde. På kvällen kom Jennie från Stockholm och vi åt mat och drack lite vin, det hela slutade med att hon, jag och Sofia gick ut. Malin var hemma och vilade med Mira. Vi hamnade på BJ, hade en toppenkväll, träffade massa trevliga människor.

Söndag:
Vaknade av Malin kommer och säger att hon och Mira varit ute på promenad i 1,5 timmar. Härligt. Vi segade hemma rätt länge, åkte sedan och åt på max, sen än en gång till Media Markt.Känner mig nästan som stammis där, men nu är äntligen kyl/frys köpt. Blev en fin vit side by side från LG, utan ismaskin. Fanns bara detta skåp kvar, så jag känner mig nöjd. Vi hyrde se film, en av de sämsta jag sett, The Box, två timmar som skulle föreställa en thriller, men var så seg och tråkig. Tjejerna åkte hem och jag fick sedan sällskap av Sofia på lite promenad och söndagsmys.

Måndag:
Idag ska jag sätta igång med att sortera ut mina kläder och packa ner dem.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar