tisdag 20 april 2010

Fredagens fest

Hade en helt underbar fredag, jobbet gick lite segt, men fick åka bil hem så kom hem lite tidigare. först lite fredagsmys, sen mötte jag upp Mickis och Malin, maten och alkoholen inhandlades, sen hem till mig och lagade tacos, tjejerna fick äta bröd till, men jag nöjde mig så bra med massa ost och guacamole. Förfesten skulle börjat 19, men vi sköt på den i en halvtimme. Tror det var första gången det var fler killar än tjejer i min lägenhet, sex stycken mot tre tjejer. Riktigt trevlig var det, drack rose och gjorde en kaffe drink med sprit och massa grädde, mums. Vi skulle ha lämnat lägenheten mycket tidigare, självklart var det lång kö när vi kom till värmlands, men vad gjorde det när man hade så trevligt sällskap och en bright cider. Väl inne var det baren som stod först i tur på schemat, blev ett glas rött, riktigt jobbigt att dansa med rödvin, rekommenderas ej.
Hade en riktigt grym kväll som slutade lika bra som den började.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar