måndag 1 november 2010

2005 vs 2010

Lägenheten jag köpte i dec 2005 såg ut så här, bilderna kommer ifrån mäklarbroschyren.




Härlig och fin plastmatta i köket och väldigt moderna vitvaror.


"ren" tapet som bucklar fint



Härligt badrum med plastmatta

Inte riktigt den möbleringen jag hade valt.


gult är fult.


Innan jag ens flyttade in så målade jag hela lägenheten vit (förutom hallen som var varmröd).

Redan 2006 på våren renoverade jag köket, så en del av det är fortfarande kvar i dag. Jag rev bort två lager plastmatta för att få fram det fina trägolvet.

2008 fick jag nog av det fula badrummet, så det blev nytt och fräscht med kakel och dusch.


Nu är hela lägenheten perfekt, jag har fått min drömlägenhet precis så som jag vill ha den och äntligen ett sovrum.


Mitt nya badrum.







Mitt nya vardagsrum





Köket, köksdelen med hyllorna är från 2006, resten är nytt.






Taget från hallen, min fina halvköksö med smart förvaring i.


Mitt sovrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar